Beursvloer in de lokale media.

29-12-2011


Tot voor kort werd berichtgeving over de Beursvloer vooral via digitale media verspreid, zoals onze website, websites van onze Founders en Partners, InValkenswaard.nl, deweekkrant.nl, Twitter, LinkedIn, etc.

Maar nu laat ook de gedrukte media zich van haar beste kant zien:

De Uitstraling, editie Valkenswaard: publiceerde in de editie van week 52 een interview met projectleider Kees Fijneman. Hij roept zowel bedrijven als organisaties op om zich aan te melden.
(Oplage: 15.200 exemplaren)

Kempener Koerier: heeft ons persbericht in nummer 52 geplaatst met de titel 'Valkenswaard gaat naar de beurs!'. En dat nog wel op de vóórpagina! (oplage: 31.200 exemplaren). Bovendien behoort KempenPers inmiddels tot een van onze 13 facilitaire Partners.

Beide publicaties dragen hiermee een aanzienlijk steentje bij aan onze wervingscampagne.

 


Gemeente Valkenswaard Rabobank Valkenhof